Foto: Press/TZK
HRVATSKA ISTRA I KVARNER

Održana virtualna prezentacija Kvarnera za poljske partnere, turoperatore i agente

Turistička zajednica Kvarnera u suradnji sa Hrvatskom turističkom zajednicom i predstavništvom HTZ-a u Poljskoj, održala je još jednu uspješnu virtualnu prezentaciju za turoperatore i agente iz Poljske.

Bitno je za naglasiti da se ova poslovna radionica održala tjedan dana prije uspostave prve ovogodišnje direktne aviolinije koja će od sredine lipnja do početka listopada 2021. godine povezivati Varšavu i Rijeku.

Direktorica predstavništva HTZ-a u Poljskoj, Agnieszka Puszczewicz uvodno je predstavila nacionalnu oznaku sigurnosti “Safe Stay in Croatia” te je dala sažetak aktualnog stanja u Hrvatskoj.

Direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić Živadinov pozdravila je sve prisutne i zahvalila se poljskim turističkim predstavnicima na promociji i prodaji aranžmana za Hrvatsku i Kvarner koje imaju u svojim ponudama.

“U turistički izazovnoj 2020. godini Poljaci su dokazali da zaista vole našu regiju i našli su se među pet nama najvažnijih emitivnih tržišta. Imidž Kvarnera u Poljskoj je vrlo dobar jer se kod nas osjećaju ugodno i sigurno – kao u posjeti kod prijatelja. Taj trend se nastavlja i u 2021. godini. Svakako treba naglasiti da su osim aviolinije od Varšave do Rijeke najavljeni i direktni letovi iz još dva grada sa sjevera, Szczecina i Olsztyna i Zielone Góre iz zapadnog dijela Poljske što nas zaista veseli jer će i gostima, iz udaljenijih dijelova ove zemlje, i to od srpnja do rujna, Kvarner biti lako i brzo dostupna destinacija“, naglasila je Peršić Živadinov.

Uz prirodne ljepote regije, sudionicima je predstavljena i eno-gastronomska ponuda, mogućnosti aktivnog odmora te brojne kulturno-povijesne znamenitosti Kvarnera. Kroz ovu prezentaciju predstavnici poljskih turoperatora i agencija osjetili su se barem na kratko kao pravi gosti i “proputovali” Kvarnerom od Opatijske rivijere do Rijeke – Europske prijestolnice kulture, pa do Crikveničko vinodolske rivijere, zatim preko “zlatnog” otoka Krka, do otoka vitalnosti Malog Lošinja i iskonskog Cresa, “uvijek sretnog” Raba i zelene oaze Gorskoga kotara. Uz to, kroz prezentaciju nije samo stavljen naglasak na ljepote i motive dolaska na Kvarner, već i na sve mjere koje se provode za siguran boravak u destinaciji.

Radionica je privedena kraju u veselom tonu uz izvlačenje nekoliko nagrada koje će biti poticaj za što skoriji posjet regiji raznolikosti – Kvarneru. Hrvatska se nalazi između tri najpoželjnije destinacije za individualne goste iz Poljske bez obzira na vrstu prijevoza kojom dolaze, a kada govorimo o hrvatskim regijama Kvarner se nalazi među TOP 5 regija prema izboru poljskih gostiju.

Prema podacima iz istraživanja TOMAS, Poljaci u Hrvatsku putuju većinom vlastitim vozilima, ali sve češće koriste i direktne avionske linije koje pružaju mogućnost brzog dolaska na destinaciju.

“Raduje nas i činjenica da prema zadnjim provedenim istraživanjima i prema izjavi predsjednika ECTAA-e (Europskog udruženja putničkih agencija i turoperatora) i Poljske turističke komore Paweła Niewiadomskog, čak 79 posto Poljaka želi putovati u Hrvatsku. To su sjajni rezultati. S dobrim aviolinijama te uz standardni promet automobilima, i u ovoj godini možemo očekivati doista veliki broj Poljaka u Hrvatskoj i na Kvarneru,“ izjavila je direktorica Turističke zajednice Kvarnera.

TZ Kvarnera od početka godine nastupila je na virtualnim turističkim sajmovima te odradila niz virtualnih prezentacija i radionica u Njemačkoj, Austriji, Italiji, Sloveniji, Srbiji i sada u Poljskoj gdje su uz turističku ponudu predstavljene i ostale aktualnosti, nove investicije i proizvodi te procedure za pripremu sezone. Tako je Kvarner ostao prisutan, učvrstio svoju poziciju i imidž te očekuje uspješnu turističku sezonu.

(Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Whatsapp ili Viber broja 091 619 7475, e-poštom na glasotoka@gmail.com ili porukom na Facebook stranicu "Glas otoka")

Slične objave

Turistički rezultati na Kvarneru: Od početka godine ostvareno 60% noćenja

Glas otoka