HRVATSKA ISTRA I KVARNER

Kvarner predstavljen na najvećem talijanskom turističkom sajmu

Turistička zajednica Kvarnera, nakon niza uspješnih prezentacija i sajmova u Njemačkoj, Austriji, Sloveniji i Italiji, nastupa i na najvećem talijanskom turističkom sajmu BIT (Borsa Internazionale del Turismo). Sajam je otvoren od nedjelje do utorka (09. do 11. svibnja) za poslovnu publiku i od srijede do petka (12. do 14. svibnja) za široku publiku, a nastup je organiziran u suradnji s predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u Italiji.

Uz Kvarner, na sajmu se predstavlja još 14 izlagača iz Hrvatske: Amber Travel, Blue Waves Resort, Losinia, Katarina Line, Jadrolinija, Valamar Riviera, Turistička zajednica grada Zagreba, Uniline Hrvatska, Maslinica Hotels and Resort, Abacus Tours, Perfecta Travel, Kempinski Adriatic, HIT Dalmatia DMC te Eklata.

Obzirom da se nakon jubilarnih 40 godina održavanja „uživo“ ove godine BIT morao održati u digitalnom obliku, sajam je udvostručio svoje trajanje. Na sajmu BIT Digital nastupa gotovo 1600 izlagača iz cijelog svijeta i najavljeno je preko 500 buyera (kupaca) – agenata i operatera koji su u potrazi za novim destinacijama i turističkim otkrićima. Digitalna platforma BIT-a sa svim multimedijskim sadržajima, konferencijama i događajima, bit će online do 30. rujna kako bi svima pružila mogućnost da koriste materijale kada im to najviše odgovara.

Sajam je podijeljen u nekoliko cjelina. Expo Plaza je platforma na kojoj se predstavljaju izlagači kroz multimedijalne mogućnosti uključujući i funkcije chata i video chata. Izlagači i posjetitelji imaju mogućnost prisustvovanja i na platformi BIT Talks koja nudi bogati program konferencija i prezentacija, a platforma BIT Community namijenjena je za kupce koji su odabrani od Fiere Milano i koji mogu održavati online sastanke i stvoriti nove poslovne odnose zahvaljujući „programu“ koji predlaže one partnere koji najbolje odgovaraju određenim poslovnim potrebama.

Bit Talks nudi raznovrstan program sa više od 90 raznih predavanja koja obrađuju aktulnu situaciju, a podijeljen je u 5 zanimljivih i inovativnih tematskih područja, kao što su „trening“, iskustvena putovanja, tehnologija i inovacije, „vruće teme“ kao npr. održivi, „zeleni“ i „novi“ turizam, novi izazovi mobilnosti i sl. te tema koja će zasigurno svakog opustiti, a to je „hrana & vinski turizam“.

Na digitalnom štandu Kvarnera predstavljena je turistička ponuda cijele regije kroz brošure, izbor fotografija, filmova i poveznica na društvene mreže. Kvarner je zanimljiva i lako dostupna outdoor i gastro destinacija, sa širokom ponudom raznih zdravstvenih usluga, posebice u ovim izazovnim vremenima kada gosti na Kvarneru mogu kroz razne post COVID i ostale programe učiniti nešto za svoje zdravlje.

Turistička zajednica Kvarnera se kroz predstavljanja u virtualnom obliku prilagodila novim vremenima i potražnji koju više ne određuje samo ponuda, odnosno odredište u konvencionalnom obliku, već putnik koji sve više traži neko novo iskustvo. Upravo Kvarner nudi niz skrivehih i još neistraženih mogućnosti tako da posjetitelji sajma BIT digital kroz nezaboravne kadrove kvarnerskih destinacija mogu „otići“ u čarobni svijet ljepota naše regije.

“U ovim specifičnim vremenima kada nemamo mogućnost nesmetanih putovanja, aktivnosti poput virtualnih prezentacija i nastupa idealna su prilika da prezentiramo turističku ponudu Kvarnera na glavnim emitivnim tržištima, a upravo Italija je jedno od takvih. Veseli nas činjenica da se u Italiji stanje poboljšava i da namjeravaju ukinuti obaveznu 5-dnevnu izolaciju po povratku u zemlju što svakako olakšava putovanja. Sada je važno održavati prisutnost i vidljivost na tržištu, naglašavati da je Kvarner mirna i sigurna destinacija, što dokazujemo brojem osnovnih i dodatnih punktova za testiranje i planom cijepljenja turističkih djelatnika. Osim toga kontinuirano komuniciramo i sve ostale aktualne informacije partnerima i medijima. Sada slijede virtualne prezentacije za tržište Srbije, Poljske, Češke i Slovačke. Nadamo se da će ova virtualna putovanja potaknuti ona prava i stvarna putovanja u našu prekrasnu regiju – Kvarner“, istaknula je direktorica Turističke zajednice Kvarnera, Irena Peršić Živadinov.

(Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Whatsapp ili Viber broja 091 619 7475, e-poštom na glasotoka@gmail.com ili porukom na Facebook stranicu "Glas otoka")

Slične objave

Turistička zajednica Kvarnera predstavila brend ‘Kvarner Wines’

Glas otoka

Na sjednici Turističkog vijeća TZ Kvarnera predstavljene promotivne aktivnosti za turističku godinu

Glas otoka

Turistički rezultati na Kvarneru: Od početka godine ostvareno 60% noćenja

Glas otoka