Pixabay
HRVATSKA

Zeleni telefon: Najviše prijava zbog divljih deponija, bespravne gradnje na pomorskom dobru i nedostatka spremnika za otpad

U 2020. godini Udruga Sunce iz Splita zaprimila je ukupno 260 vaših poziva putem Zelenog telefona, od kojih je riješen 191 predmet (74% od ukupnog broja zaprimljenih predmeta). Ostatak predmeta još uvijek je u postupku pred nadležnim tijelima te se rad na njima nastavlja tijekom 2021. godine, priopćeno je.

Najveći broj prijava odnosio se na kategoriju otpada (88 prijava), i to divlja odlagališta otpada, nedostatak broja spremnika za odvojeno prikupljanje otpada i nepostojanje sustava koji bi odgovorio na potrebe građana i ispunjenje zakonskih ciljeva, posebno po pitanju građevnog otpada. Druga najbrojnija kategorija prijava bila je bespravna gradnja na pomorskom dobru (56 prijava). Također, značajan porast prijava (dvostruko više u odnosu na prethodne godine) uočljiv je u pogledu voda – izlijevanje otpadnih voda u okoliš, nepravilne septičke jame i sl.

Udruga Sunce preko servisa Zeleni telefon zaprima prijave okolišnih problema duže od 20 godina. Tijekom svih ovih godina zaprimili su više od 5000 vaših poziva, a uspješnost rješavanja na godišnjoj razini je preko 80% ukupnog broja zaprimljenih predmeta. Zeleni telefon Udruge Sunce Split zaprima i rješava prijave s područja Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije.

Čitav izvještaj o radu Zelenog telefona u 2020. godini može se vidjeti na poveznici.

(Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Whatsapp ili Viber broja 091 619 7475, e-poštom na glasotoka@gmail.com ili porukom na Facebook stranicu "Glas otoka")

Slične objave

Poziv splitskim vrtićima i školama na sudjelovanje u obilježavanju Dana planeta Zemlje

Glas otoka

Udruga Sunce Split počela s aktivnostima u projektu ‘Školski botanički vrt mediteranskog bilja’

Glas otoka

Udruga Sunce započela je s provedbom trogodišnjeg projekta JEDRO

Glas otoka