22. siječnja 2021.
Vedran Morin/Glas otoka
GLAS OTOKA

David Sopta: ‘Jadrolinija nastavlja poslovati odgovorno podupiranjem lokalnih otočnih zajednica’

Kojim vjetrovima nošena su Jadrolinijina jedra zaplovila u 2021. godini za Glas otoka otkriva predsjednik Uprave, David Sopta.

Kako brodar posljednjih nekoliko godina posebnu pozornost posvećuje obnovi flote uvođenjem novih brodova te ulaganjima u postojeće, u  2018. flota Jadrolinije postala bogatija za novoizgrađeni katamaran “Jelena”.

“Također, tijekom 2020. godine u flotu smo uveli dva nova broda, trajekte Ugljan i Faros, a treći, Lošinj očekujemo u nadolazećim mjesecima. Obnova flote ključni je dio strategije razvoja Jadrolinije, za koju su dosad izdvojena značajna sredstva, omogućena zahvaljujući pozitivnim poslovnim rezultatima proteklih rekordnih sezona. Kriza izazvana epidemijom koronavirusa utjecala je na čitavo gospodarstvo te na nju nitko nije mogao biti u potpunosti spreman. Kriza je posebice utjecala na sektore turizma te prijevoza, djelatnosti koje su u srži Jadrolinijina poslovanja. Nadamo se kako 2021. godina donosi obnovu turističke sezone i poslovne rezultate koji će nam omogućiti daljnji nastavak razvoja flote”, rekao je David Sopta, predsjednik Uprave Jadrolinije, za Glas otoka.

U 2021. godini Jadroliniju očekuje nastavak ulaganja u digitalnu transformaciju poslovanja.

“U protekle četiri godine Jadrolinija ulaže što u internu digitalizaciju poslovnih procesa, što u digitalizaciju usmjerenu prema putnicima. Ulaže se u sredstva komunikacije s putnicima te povećanje unutarnje efikasnosti poslovanja, poput automatizacije obračuna plaće, digitalno praćenje procesa nabave, automatizaciju procesa u knjigovodstvu i automatizaciju procesa na brodovima”, ističe Sopta uz naglasak da je digitalizacija dug proces.

Kada je riječ o unaprjeđenju komunikacije, u 2021. godini izlazi nova web stranica državnog brodara te nastavlja se s unaprjeđenjem kanala prodaje, korisničkog sučelja Jadrolinija 2Go kartice i drugim projektima koji će, vjeruju u Jadroliniji, posebice obradovati putnike.

“Osluškivanjem potreba putnika i s ciljem smanjenja gužvi u pristaništima, 2018. godine uvedene su rezervacije na trajektnim linijama. Ova usluga podrazumijeva da kupljena karta za određene linije ujedno znači i rezervaciju mjesta na trajektu za željeni sat polaska. Od uvođenja usluge do danas popis linija na kojima su rezervacije omogućene raste, a cilj nam je u 2021. godini nastaviti s razvojem ovog sustava, s naglaskom na udaljene otoke”, navodi predsjednik Uprave Jadrolinije.

Sve navedeno doprinijet će dugoročnim ciljevima Jadrolinije, efikasnije i modernije poslovanje te povećanje kvalitete usluga.

“U godini koja je pred nama nastavit ćemo poslovati odgovorno kroz podupiranje lokalnih otočnih zajednica, ali i kroz prepoznavanje nacionalnih trenutaka u kojima je potrebna naša pomoć. Upravo smo tu odgovornost nastojali prakticirati kroz omogućavanje besplatnog prijevoza za pomoć područjima pogođenim potresom”, zaključuje David Sopta za Glas otoka.

(Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Whatsapp ili Viber broja 091 619 7475, e-poštom na glasotoka@gmail.com ili porukom na Facebook stranicu "Glas otoka")

Ostavite komentar

* Korištenjem ovoga obrasca pristajete na pohranu i rukovanje vašim podacima putem ove web stranice.