Foto: Iz privatne kolekcije brodara
GLAS OTOKA OSTALI

Vlasnik broda ‘Europa’: Zbog raznih sam prozivki odustao od povezivanja Donjeg Čela

Glas otoka nastavlja redovito pratiti događanja vezano za prometnu pomorsku povezanost s Kalamotom, stoga smo ovom prilikom kratko telefonski razgovarali s vlasnikom broda “Europa”.

Podsjetimo, upravo je Glas otoka potaknuo cijelu priču objavom ekskluzivnih podmorskih fotografija prilikom pristana broda “Postire” na rivu u Gornjem Čelu te se ustanovilo da brod od morskoga dna dijeli samo 15-ak centimetara. Na ovoj liniji s plovidbom nastavlja koncesionar Kristijan Bazdan, vlasnik broda “Europa” koji je, pak, svojom konstrukcijom manji za povezivanje s Donjim Čelom te su se iz tog razloga u javnosti pojavile razne informacije – od pogodovanja privatnom brodaru do nezadovoljstva Kalamoteza zbog manjeg obujma broda. Tu se, kažu otočani, javlja problem zbog manjega kapaciteta putnika i limitiranog prijevoza tereta za potrebe otočana.

“Brod je kapaciteta 70 putnika, od toga 35 u zimskom periodu. U tom periodu s Koločepa ne ide više od 15-20 putnika, to je jedna stvar, a druga je da sam htio učiniti uslugu Jadroliniji s obzirom da u Dubrovniku nitko nema brod za zimske uvjete osim mene i tu dakle otpadaju optužbe o pogodovanju”, rekao nam je Kristijan Bazdan dodavši da nije osoba koja voli biti eksponirana u medijima i zato se do danas nije oglašavao.

Potvrdio nam je u razgovoru da “Europa” ima sve potrebne kvalifikacije, svjedodžbe i kompletnu dokumentaciju, te da je ispravan i zadovoljava zimske uvjete plovidbe. Na upit oko limitiranog prijevoza tereta “Europom”, Bazdan se osvrnuo na “Postiru” tvrdeći da je, prije svega, taj brod putnički, a ne teretni.

“On uopće nema pravo krcati teret, isključivo je u ovlasti zapovjednika broda hoće li nekome ukrcati teret ili neće. To je izuzetno bitna stvar o kojoj se ne zna ništa, a koju ljudi iskorištavaju i to nije sporno”, smatra vlasnik “Europe” ističući kako će i on rado svakome prenijeti, primjerice, paletu kupa ili deset vreća cementa.

Naglašava da je zadovoljan sa servisiranjem linije prema Gornjem Čelu te da je odustao od namjere da poveže i Donje Čelo jer, kako kaže, ne želi da ga se proziva.

“Mislio sam da će se prihvatiti da se vozi i Donje Čelo tako da spojim cijeli otok Koločep s brodom Europa”, otkriva nam Bazdan i napominje kako je njemu ponuđeno, kao jedna od opcija, da “Europa” vozi za oba naselja, što u konačnici nije prihvatio. Dodaje kako je to načelno bilo dogovoreno, ali je trebalo usuglasiti s Jadrolinijom koja je, navodi, bila ta koja je trebala osigurati zamjenski brod.

“A što se tiče tih ljudi koji se bune, to uopće nisu ljudi s Koločepa, što je najžalosnije. Tu su kupili kuće i oni su iz Zagreba, Beograda, razumijete, nisu oni autohtoni stanovnici. Načelno, ja se tu nisam gurao nego jednostavno sam išao napraviti uslugu koja se krivo interpretirala”, zaključuje Kristijan Bazdan, potvrdivši za Glas otoka da za plovidbu prema Gornjem Čelu ima ugovoreno još dvije godine.

 

(Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Whatsapp ili Viber broja 091 619 7475, e-poštom na glasotoka@gmail.com ili porukom na Facebook stranicu "Glas otoka")

Slične objave

Napreduje rekonstrukcija rive Donje Čelo na Kalamoti

Glas otoka

Osigurano 400 tisuća kuna za obnovu Doma kulture na Kalamoti

Glas otoka

Sufinancirat će se sanitetski prijevoz na Mljetu i liječnik medicine na Koločepu

Glas otoka