PROMO SLIDER

Jadrolinija: Zbog globalnog problema Google servisa moguće poteškoće kod isporuke karte mailom

Brod Jadrolinija
Foto: Vedran Morin

U četvrtak, 20. kolovoza 2020. godine, u jutarnjim satima, Google je na svojim službenim web stranicama svoje korisnike obavijestio o globalnom problemu isporuke mailova putem Google servisa. Zbog navedenih problema, moguće su poteškoće kod isporuke karte mailom prilikom kupovine putnih karata putem digitalnih kanala prodaje Jadrolinije, mobilne aplikacije mJadrolinija i web stranice Jadrolinije.

Bez obzira na ovu, globalnu poteškoću, kupnja karata putem mobilne aplikacije i web stranice i dalje je moguća. Putnici svaku kartu kupljenu putem mobilne aplikacije mJadrolinija mogu pronaći unutar aplikacije u rubrici “Moje karte” te istu iskoristiti za ukrcaj na brod. Putnici koji kupnju obavljaju putem web stranice Jadrolinije također mogu nesmetano dohvatiti svoju kartu prilikom obavijesti o uspješnoj kupovini, putem linka pod nazivom e – Karte.

Jadrolinija će svojim putnicima nastojati pomoći u nastavku nesmetane kupnje karata te osigurati ugodno iskustvo online kupovine, bez obzira na aktualan problem, priopćila je Jadrolinija Rijeka.

Slične objave

Županija za luku Rovenska izdvaja 2 milijuna kuna

Glas otoka

Brač Film Festival: Puna terasa ljetnoga kina na svečanom otvaranju

Vedran Morin

Nesavjesno ispuštanje sadržaja iz septičke u oborinsku odvodnju uzrokovalo onečišćenje plaže Sv. Martin na Lošinju?

Glas otoka